sobota, 1 marca 2014

One Direction Awards.


Heej kochani!
Co prawda nie wpadam z nowym rozdziałem, bo to będzie za kilka dni, ale dziś przybywam z niesamowitą informacją. Otóż Behind The Scene zdobyło dwie nominacje w One Direction Awards. Jesteście tacy kochani! Chciałabym uściskać każdego z was w podziękowaniu, za to wszystko. <3
Więc, oczywiście teraz przechodzę do żebrania o głosy. :c
Ankieta znajduje się TUTAJ.
BTS (wpisane do ankiety jako: One Direction back off camera) otrzymało nominację w kategoriach:
 - Najlepszy Zayn;
 - Najbardziej oryginalne opowiadanie.
Oczywiście dziękuję za każdy głos z osobna. ♡

Za chwilę uzupełnię fragment nowego odcinka, a za kilka dni pojawi się cały odcinek, który będzie wiele dłuższe niż te ostatnie, których długością sama się załamałam. :c

Kocham was i "widzimy się" niedługo,
K. x

2 komentarze:

  1. Gratulacje! + Świetny fragment :) Czekam na rozdział x

    OdpowiedzUsuń

  2. Przepraszam za spam.

    Hej!
    Jestem Lottie, Lottie Tomlinson.
    Tak TA Tomlinson. Jestem siostrą Louisa z One Direction.
    Mam 17 lat i małe kłopoty z rodzicami...ale czy czy to moja wina że na nic mi nie pozwalają?
    Naszczeście Lou postanowił zabawić się w dobrego brata i przeprowadzam się do niego, a dokładniej to jadę w trasę z One Direction.

    http://lottie-at-tour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

komentarz = motywacja. ;3
z góry dziękuję. *,*