sobota, 20 lipca 2013

Odcinek 1.: Czy jestem dość dobry?

23 lipca 2010 rok.

Ponad 30 zarówno mężczyzn, jak i jeszcze chłopców stoi w jednej linii przed stolikiem jurorów. Tylko jeden z nich dostanie się dalej. Ogromna scena, na której wszyscy się znajdują jest oświetlona tylko przez lekko przyciemnione reflektory. Nie znają się. Nigdy wcześniej ze sobą nie rozmawiali. Jeden, długi rząd płci męskiej czeka na werdykt.
 - Ostatecznie ustaliliśmy, że wolne miejsce zajmie...
Simon specjalnie przerwał akurat w tym momencie. Każdy marzył o tym, by dostać tę szansę. Mężczyzna powoli obserwował jak uczestnicy zaciskają pięści, zamykają oczy i nerwowo wciągają powietrze. Jego zadanie wcale nie jest łatwe. Musi zniszczyć ostatnią nadzieję w tej części, która niestety nie otrzyma swojej szansy na sukces.
 - Tom Richards.
Każdy z nich w obecnej chwili się załamał. Razem z innymi oklaskiwali zwycięzcę i starali się stłumić narastający w środku smutek, który dosłownie rozrywał ich od środka. To wszystko było dla nich bolesnym ciosem. Liam czując, że łzy wzbierają się w jego oczach, nie przestawał klaskać, ale mocno przygryzł dolną wargę, by słona ciecz nie wypłynęła. Niall schował twarz w dłoniach i zaczął głęboko oddychać, starając się uspokoić. Harry, podobnie jak Zayn nerwowo rozglądał się po całym pomieszczeniu. Natomiast Louis miał nadzieję. Jeszcze tlił się w nim maleńki jej płomyczek, że to nie jest jedyne miejsce, które jurorzy mają do zaoferowania.
 - Chłopaki - zaczął ponownie Simon. - Bardzo, bardzo mi przykro.
W tym momencie nie było już żadnych hamulców. Nasi bohaterowie po prostu się rozpłakali. Dali upust wszystkim tłumionym do tej pory emocjom. Nawet Louis stracił już jakąkolwiek nadzieję i po prostu schował twarz w dłonie, by nikt nie widział jego łez. Razem z innymi zeszli ze sceny. Każdy z nich udał się w swoją stronę, czyli do swoich rodzin. Starali się uspokoić, ale to było zbyt wiele. Ich marzenia właśnie legły w gruzach. Płacz był jedyną oazą spokoju, która dawała ukojenie przed bólem oraz niesamowitym smutkiem, którego przed chwilą doznali. Wszyscy mieli się już rozchodzić z nadzieją, że jeżeli wyjdą z tego feralnego budynku to wszystko będzie mniej bolało, ale zostali zatrzymani. Mężczyzna ubrany na czarno przywołał wszystkich, którzy przed chwilą stali na scenie.
 - Zaszły małe zmiany - wyjaśnił szybko. - Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles, Niall Horan oraz Louis Tomlinson. Proszę za mną.
Zdezorientowana piątka ruszyła za mężczyzną w czerni, który zaprowadził ich do wejścia na scenę. Wszyscy skierowali wzrok na mężczyznę, który kazał im wejść z powrotem. Wzruszyli ramionami i ruszyli. Gdy oni wchodzili z prawej strony na ogromną scenę, lewym wejściem weszły również cztery dziewczyny: Ester Campbell, Sophia Wardman, Rebecca Creighton i Geneva Lane.
 - Cześć - odezwała się Cheryl.
 - Cześć - odpowiedzieli jej wszyscy.
 - Dziękuję wam bardzo, za to, że tutaj wróciliście. Wiemy, że to dla was bardzo trudne. Nie możemy was przyjąć indywidualnie, ale jesteście zbyt utalentowani, żeby nie dostać się dalej. Wpadliśmy na świetny pomysł, utworzymy dwie grupy.
 - Razem, zostajecie z nami - dodał z uśmiechem Simon.
Wszyscy zaczęli piszczeć i skakać z radości. Przepełniająca ich euforia była tak silna, że aż wywołała szczere uśmiechy na twarzach jurorów. Dziewczyny zaczęły się razem tulić i skakać, a po chwili to samo zrobili chłopcy. Gdy już trochę ochłonęli, podziękowali za tak wielką szansę i razem zeszli ze sceny. W ten właśnie sposób powstały dwie grupy, czyli Belle Amie oraz One Direction. Każdy z nich ucieszył się z wielkiej szansy, jaką dostał. Jednak nie zapomnieli o tym, że muszą stworzyć jedność. Czy to zadanie nie sprawi im problemów? Dogadają się, czy może znienawidzą? Pewnie niedługo wszystkiego się dowiemy.

8 komentarzy:

  1. Eju ! ;D Boskie ! ;D Cieszyłam się normalnie razem z nimi xd ;)
    No ale ciekawi mnie jak to będzie ! ;) Zapewne będzie sie działo i to dużo ;D
    MAtko czekam na nn ! ;D Błagam, zeby był niedługo ! ;D


    A i zapraszam na mojego nowego bloga. Mam nadzieję, że się spodoba ;)

    http://justgivemeafreelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. omg, ryczę ; > . świetny rozdział i czekam na następny ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. omomomo ! Boo$kie ! koffam to ! xx
    Czekam na next'a <3 ;)
    Pozdro i weny ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego, ma tylne łapki sparaliżowane(porusza się na wózku) – to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki – w innym wypadku zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę – CHODZI TYLKO O DOM I MIŁOŚĆ! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych – MAMY TYLKO 13 DNI!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekaj, czekaj zaczęłaś od nowa tak ?
    Byłam na wakacjach dwa tygodnie nad morzem i kompletnie nic nie kapuje, ale z tego co widzę to zaczęłaś od nowa :))
    Bardzo mi się podoba i czekam nn :**

    Pozdrawiam :)


    http://hugmekissmelovememarryme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym rozdziale serduszko moje tobie oddane :D
    Kiedy nowy rozdział ?
    A jak masz chwilę zobacz prolog:
    http://angels-demons-heaven-hell.blogspot.com/2013/08/prologue.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie! ;D
    Dzisiaj 10, więc mam nadzieję, że dodasz rozdział xD
    Czekam <33


    A tak przy okazji zapraszam do mnie ;) :
    http://one-live-one-dreams.blogspot.com/
    Będę bardzo szczęśliwa gdy wejdziesz i skomentujesz chociaż jeden rozdział :***

    OdpowiedzUsuń

komentarz = motywacja. ;3
z góry dziękuję. *,*